Самоосвіта

        Самоосвіта
План самооосвіти на 2016-2017 навчальний рік

“Компетентнісний підхід в навчанні математиці”
Цілі:
  • розвиток індивідуальності учнів;
  • виявлення і розвиток здібностей кожного учня;
  • формування позитивної мотивації навчання у школярів;
  • викорінювання неуспішних;
  • підвищення свого методичного рівня;
  • отримання міцних і глибоких знань учнями;
Завдання:
  • Продовжити роботу над підвищенням науково-теоретичного рівня в області теорії і методики викладання математики;
  • Розробити методичні рекомендації, дидактичні матеріали у рамках інновації, що реалізовується;
  • Вивчити психологічні і вікові особливості школярів.
Основні напрями самоосвіти:
  • Професійне (предмет викладання) і методичне (педагогічні технології, форми, методи і прийоми навчання, інформаційно-комп’ютерні технології)
  • Психолого-педагогічне (орієнтоване на учнів і батьків)
  • Охорона здоров’я
  • Психологічне (імідж, спілкування, мистецтво впливу, лідерські якості та ін.)
  • Правове
  • Естетичне(гуманітарне)
Джерела самоосвіти : спеціалізована література (методична, науково-популярна, публіцистична, художня), Інтернет; медіа-інформація на різних носіях, семінари, конференції, лекторії, заходи по обміну досвідом, курси підвищення кваліфікації
Форми самоосвіти : Індивідуальна – через індивідуальний план, групова – через участь в діяльності шкільного і міського методичних об’єднань учителів математики, а також через участь в житті школи.
Очікуваний результат самоосвіти :
  • підвищення якості викладання предмета
  • розробка сценаріїв позакласних заходів із застосуванням ІКТ;
  • розробка і апробація дидактичних матеріалів, тестів, наглядностей, створення електронних комплектів педагогічних розробок;
  • вироблення методичних рекомендацій по застосуванню нової інформаційної технології на уроках математики;
  • розробка і проведення відкритих уроків;
  • узагальнення досвіду по досліджуваній темі;
  • доповіді, виступи на засіданнях МО
Заплановані результати самореалізації:
  • Розробка комплекту електронних уроків по математиці
  • Розробка пакету матеріалу в електронному вигляді, у тому числі:
    • комплекту дидактики по предмету (самостійні, практичні і контрольні роботи);
    • комплекту роздавального матеріалу по предмету (картки, завдання і питання по предмету);
    • збірки предметних кросвордів
    • пакету олімпіадного матеріалу для підготовки учня
    • пакету адміністративної документації методичного предметного об’єднання
    • бази цих методик навчання
    • пакет сценаріїв уроків із застосуванням інформаційних технологій
    • пакет бланків і зразків документів для педагогічної діяльності (різні грамоти, анкети, плани і так далі)
    • комплекту тематичного класного годинника, батьківських зборів або позакласних предметних заходів (пізнавальні ігри, конкурси)
ПЛАН
Розділи плану
Зміст діяльності
Терміни
Форма
результатів
1Вивчення психолого-педагогічної, методичної літератури1. Читання науково-методичного літератури.
2. Огляд в Інтернеті інформації по математиці, педагогіці, психології, інноваційним технологіям
СистематичноКонспектиПам’яткиРекомендації.
2Розробка програмно-методичного забезпечення(науково-методична робота)1. Вивчення і впровадження в практику своєї роботи технології на основі мотивації і активізації учнів.2. Організація проектно-дослідницької роботи учнів.На протязі рокуПрограми іучбово-тематичніплани.
3Вивчення інформаційно-комунікаційних технологій.1. Освоєння нових комп’ютерних програм (інтерактивна дошка, комп’ютер).На протязі рокуКонспекти уроків.Методико-дидактичні матеріали.
4Участь в методичних шкільному і міському об’єднаннях, в житті школи1. Проведення відкритих уроків, заходів для учителів школи.
2. Виступ на засіданні шкільного МО
3. Спілкування з колегами в школі, місті
Впродовж року, за планом МОКонспекти заходів, у тому числі і ідвіданих
5Узагальненнядосвіду1. Розробка конспектів уроків
2. Розробка індивідуальних завдань, що диференціюються, для учнів.3. Розробка комплекту вхідних і вихідних самостійних, контрольних робіт, у тому числі і електронних тестів
4. Розробка комплекту олімпіадних завдань

Впродовж року, за планом МОКомплекти методико-дидактичних матеріалів
6Підвищення кваліфікації по математиці1. Рішення завдань, тестів і інших завдань по математиці підвищеної складності або нестандартної форми.
2. Відвідування уроків своїх колег.
3. Класифікація і рішення завдань ЗНО за математикою.
4. Проходження предметних курсів по математиці, у тому числі і дистанційних
5.Курси підвищення кваліфікації
Впродовж року
Для реалізації особово-орієнтованого уроку вимагається враховувати підходи:
  • виклад учбового матеріалу має бути спрямований на інтеграцію його змісту, встановлення міжпредметних зв’язків, збагачення особистого досвіду кожного учня;
  • учбовий матеріал повинен давати можливість вибору при виконанні завдань і рішенні завдань;
  • стимулювання самостійного вибору і використання значимих способів освоєння учбового матеріалу.
Організація уроків включає такі моменти як:
  • облік особових особливостей учнів;
  • застосування прийомів для актуалізації і збагачення суб’єктного досвіду дитини;
  • використання різноманітних форм спілкування;
  • створення довіри і толерантності в учбових взаємодіях;
  • стимулювання учнів до вибору учбових завдань, форм і способів їх виконання;
  • використання учнями таких мовних зворотів, як: “я вважаю, що”., “мені здається, що”., “на мою думку”, “я думаю, що”. і т. д.

Комментариев нет:

Отправить комментарий